De eerste dag

8 december 2018 - Tel Aviv, Israël

Eindelijk is het dan zover !
Onze rondreis door Israel gaat beginnen.
Billy brengt ons weg naar Schiphol, en na een heerlijk bakkie koffie gaan we aan boord.
We vertrekken om 14:00 uur en zijn om 19:00 uur in Tel Aviv. Het is hier 1 uur later dan in Nederland.  Ik verwachtte allemaal militairen met geweren op de luchthaven, maar die zijn er niet. Ook de paspoortcontrole is een fluitje van een cent. Binnen een half uur zitten we in de taxi. De rit naar T-A duurt ruim 20 minuten en net op het moment dat ik tegen Michel zeg : zal wel een achterbuurt zijn waar we doorheen rijden stopt de taxi chauffeur op het opgegeven adres en krijg ik een kleine shock te verwerken .... wat een oude bende hier !  Gelukkig valt het binnen reuze mee en is het kraakhelder en van alle gemakken voorzien. We droppen de koffer en hebben honger.
Via tripadvisor een Israëlisch restaurant gevonden wat achteraf veel te duur en niet veel bijzonders was.
We zijn moe en gaan slapen.